Skip to content

עיצוב נקודות מכירה – שימו לב לפרטים הקטנים

ינואר 8, 2013

עיצוב נקודות מכירה יכול להיות נושא מסובך מעט עבור אנשים שאינם בעלי ניסיון בתחום, למרות שהן אינן שונות מכל צורת עיצוב שיווק אחרת. בעת עיצוב חלל עסקי, עדיף להשתמש בעזרת המומחים. שכן, עיצוב נקודות מכירה מקצועי הוא קריטי לעסקים קטנים וגדולים.
למי מיועדים שירותי עיצוב נקודות מכירה
על מנת למכור היטב מוצרים, בין אם מדובר בשירות או במוצר של ממש, יש ליצור תדמית שיווקית אשר תלווה את המוצר, ותמתג אותו. המיתוג אכן מתחיל בפרסום ועיצוב המוצר, אך ללא עיצוב נקודת מכירה, הוא מאבד מערכו.
חלק אינטגראלי ממאמצי השיווק בכלל והמיתוג בפרט, תלוי במפגש האישי של העסק עם הלקוח. מפגש זה מתרחש קודם כל בנקודות המכירה, ולכן חשוב שעיצוב נקודות המכירה יהיה מותאם בצורה מושלמת למיתוג המוצר על מנת לשווק אותו בצורה יעילה.
איך מעצבים נקודות מכירה
עיצוב נקודות מכירה נעשה בדרך כלל על ידי צוות מגוון, המורכב ממעצב, מבצע ונציגי מכירות. בדרך כלל מתחיל הדיון במשרד המעצב, כאשר יש להחליט מראש על גבולות המחיר, הרכב התקציב, הסכמה לגבי משך העבודה ומיקום הצבת נקודות המכירה, כמו גם פירוט מלא של שירותי המעצב.
יש להסכים מראש לגבי שירותי המעצב, מכיוון שעיצוב נקודות מכירה מגוון מאוד באופיו. הוא יכול לכלול רק את יעוץ המעצב לגבי הדרך הנכונה לביצוע המשימה, או שהוא יכול לכלול ביצוע, עיצוב והחזקה מלאה של נקודות מכירה, או, בהיבט האופטימאלי, שילוב של כל אלה.
לאחר המפגש, מקובל שהמעצב יבקר בבית העסק או יתרשם באופן ישיר מהרעיון השיווקי העומד מאחורי המוצר, על מנת לתכנן את עיצוב נקודות המכירה.

מודעות פרסומת

From → תצוגה

להגיב

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: